Όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενες ενότητες, το Arduino προσφέρει μεγάλη ευκολία στην ανάπτυξη εφαρμογών,
από τα πρώτα κιόλας βήματα. Αυτό είναι άλλωστε και ένα από τα χαρακτηριστικά που το κάνει τόσο προσιτό σε όλους.
Από την άλλη πλευρά όμως, αυτή η αρχική ευκολία, τείνει να αναπαράγεται σε οποιαδήποτε επόμενη εφαρμογή,
δίνοντας λάθος εντύπωση και κυρίως λάθος κατεύθυνση στον εκπαιδευόμενο. Η αξιοποίηση του Arduino πρέπει να προάγει
και να εξελίσσει τη σκέψη, τις δεξιότητες, τη δημιουργικότητα και τη στάση του εκπαιδευόμενου. Αυτό όμως ίσως να
μην συμβαίνει πάντα και το Arduino να αποτελεί ένα στείρο εργαλείο που δεν ικανοποιεί τους αρχικούς στόχους.
Ποιες είναι λοιπόν οι παγίδες αυτές; Το βίντεο που ακολουθεί, θίγει τα παραπάνω ζητήματα και προβληματισμούς.